Jumaat, 25 Januari 2013

::My Journey::

Tarikh: 24 Jun 2012...

~malam ni ***** ajak jumpa..huhu, segan lak rsenya.. Pdhal second cousin je tpi xpenah sembang.

~tepat 8.30pm, seperti yg kitorg janji, dia smpai..first tyme jumpa agak gabra la jugeks...sekali si ***** gtau dia ajak famili dia skali..tp derang semua lmbat sket cos de org dtg umah utk mengurut..aku cm agak surprise, sbb mse jnji nk jmpa dia xgtau pn nk ajak famili..aku dh cm agak bengkek gak la dlm ati...tpi, aku mmpu sengih je la dekat beliau...dhla jmpa dia pn jantung cm nk tercabut keluar, ni plak skali ng famili...bapak segan..

~sepanjang kitorng kluar, dia byk ngusik adik dia..aku borak2 je la ng mak dia..ye la, mak sedara aku gak...mak dia jmput aku g majlis tunang adik dia next week..pastu mak dia suh kirim salam kt famili aku..then, aku pn gtau esok mak n abah aku dtg..teman aku kt hotel concorde klia smpai sabtu depan..so, dia suh aku bw mak n abah aku skali tyme majlis tunang anak pompuannya...

~mlm tu, aku decide... If after mlm ni, dia xmsg aku dlu..aku xkn msg dia..hahaha...juz nk tgok dia ok ke ng aku...

Tiada ulasan: